"SEXTIMUS!"

Nu blir det fart på grejer! Fortfarande kanske inte direkt stressigt eller "mycket att göra" med Naimamått, men ändå! Musikalrep så gott som varje dag efter skolan, och... well. Ja - musikrep nästan varje dag efter skolan!!! Men tiden rinner ändå iväg, trots att vi bara tittar på film, spelar fotboll eller bara sitter och pratar ut timmarna i skolan. Kvällarna är fulla med "Cinco de Mayo"-middagar och Chamber of Commerce-meetings och allt möjligt. Och annars jobbar jag på att memorera mina sidlånga monologer som "the mean queen", och fortsätta med att plöja igenom gamla filmklassiker! När jag och Dennis diskuterade ämnet häromdagen påpekade han att jag såg ut som Angela Lansbury när hon var ung... Hon vad Broadwaystjärna på 50-talet (Sweeney Todd), och har sen som äldre bland annat spelat Miss Marple och lånade ut sin röst till Mrs. Potts i Disneys "Beauty and the Beast". Tja, kanske det kanske..? Men en sak som är klar att jag inte kommer se ut som någon trevlig, mysig liten Miss Marple i min roll som vicious Queen Aggravaine som vrålar och bossar omkring med allt och alla! Men roligt är det allt, jag har nog något av det där bossiga i mig ändå...

comment
skrivet av: Anonym

Låter som om du har roligt mest jämt, men vi saknar din energi här hemma.Lycka till med elaka drottningen.

2010-05-07 @ 09:18:11
skrivet av: Cecilia

you're the boss

2010-05-07 @ 10:14:27
skrivet av: Henrik

visst e de kul att bossa lite ibland!

2010-05-09 @ 11:27:49

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.