Ja klagar gör vi inte!

Waikiki beach är inte så dumt, inte dumt alls! Sol och varmt, vi badar i vattnet med den perfekta temperaturen, äter frusen yoghurt, bränner sönder oss i solen - alla andra då. (Ja, mamma/mormor - SPF 60 hela tiden!)
Än så länge har vi inte gjort så jättemycket, vi har gått och lärt känna området, jag och mina rumskompisar (två tyska tjejer och en tjej från Thailand) hittade mataffären och allt sånt.
Nu måste jag springa och göra mig i ordning, vi ska ut på en katamaran och snorkla idag! Förhoppningsvis blir det lite surfning i eftermiddag också.
Aloha!

comment
skrivet av: Anonym

Va lyxigt du har det! I göteborg är det massa snö, det är rekordår! Fortsätt ha det bra!

/Samuel & co

2010-03-11 @ 18:44:47

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.