Ananaser växer ju på träd därborta

Så tog även denna drömmen slut... Tufft men sant. Om jag ska beskriva förra veckan med ett ord kan jag inte göra annat än att skrika "UNDERBAR" för fulla muggar! Det var längesen en vecka gick så fort, men ändå lyckas innehålla så mycket kärlek och glädje!

För tillfället så håller jag på att organisera och sortera de dryga 3 000 bilder min kära D60 har fångat de senaste 8 dagarna, så en mer djupgående beskrivning om resan får vänta någon dag.

En sak måste jag säga dock, som alltid. Jag blir ju varenda gång så extremt förvånad över hur mycket my fellow exchangies faktiskt betyder för mig. Hur fantastiska människor de är, och hur mycket både jag och dem växer och förändras bara genom att umgås med varandra. Och har extremt roligt. Vi kom alla hit till USA för att skapa vänskapsband, men istället föll vi rakt i varandras armar som bröder och systrar.

A bientôt!


En ananasplanta på Dole's plantage i mitten på Oahu (ön vi var på - Hawaii innefattar ju flera olika öar)

comment
skrivet av: Cecilia

Jag minns hur (byt til engelska jag saknar prickar...) surprised I was the first time I saw one of these growing. I wonder what the flower looks like...

2010-03-18 @ 07:54:38

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.