Gympa i USA - Friidrott?

I helgen tog Dennis och Ruth med mig och Léa till Sacramento över en natt. Vi bodde på hotell precis bredvid The Capitol (där ju käre guvernör Arnold jobbar), och tog därför ett par timmar på lördagen till att gå runt i denna vackra byggnad. Fullt med porträtt på gamla guvernörer och vacker interiör! Senare på kvällen hade vi stor familjemiddag för att fira Amber (Dennis & Ruths dotter) som fyllde 30, och sen gick vi på musikalen "Chicago". Helt fantastiskt!

Nu, eftersom Tom och Carol (mina egentliga värdföräldrar) är på kryssning i Brasilien, så bor jag tillfälligt hos the Darlings, Dennis är ju min Rotarycounselor. Utsikten från deras hus inspirerar inte till något annat än att bara rycka tag i kameran och go crazy!

comment
skrivet av: Cecilia

Jag begrep inte titeln på detta inlägg. Men bilderna är otroliga! Lika fantastiska som du är själv!

2010-03-24 @ 07:20:03

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.