Regn, rusk, snörvel!

Efter nära 12 timmar i skolan är jag nu hemma, lagom sliten, trött och sjuk. Kände redan igår att något var på väg, och så sant som det var sagt så smög det sig på efter en halvt sömnlös natt. Att vakna var ingen kul upplevelse, men tvingade iväg mig ändå, kunde ju inte gärna missa ännu ett musikalrep (har ju inte kunnat gå på ett endaste hittills)! Så det var en halvrolig dag i regnet, med Rotarylunch och ett par Power Pointpresentationer i skolan (mina lärares sätt att ge mig arbete när jag är borta - "gör en presentation om något"). Så nu sitter jag här och fryser och hostar och snörvlar, min värdpappa Tom gör detsamma! I kväll ska jag ta det lugnt lugnt lugnt och titta på Gossip Girl, dricka te och somna tidigt!


comment

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.