God Jul gamla goda Sverige!

Nu är det julaftons morgon hos er, kallt, snö, mörkt och frukost med pepparkakor och levande ljus! Och bröllopstrumpetskivan! Traditioner, traditioner!!! Känns riktigt konstigt att kunna sitta ute i solsken på bryggan vid vattnet med en bok dan före dopparedan!

Här är en bild på julgranen nere i källaren som vi fick dekorerat igårkväll, nu är den som ni ser rätt så full med ornaments, hälften av dem är ugglor, och alla längst ner är "Derek-proof" (det är min 13 månader gamla värdbrorson (?) som tar tag och förstör allt inom räckhåll).


Kära familj, det är en svår tid nu, och jag hatar att jag inte är där. Jag tänker på Per och på er alla hela tiden.

comment
skrivet av: does that mean my name?

Yeah! ää Wienachtsboum!!! =D

(a Christmastree ) ;D



greez, yo bro fram sebastopol

2009-12-24 @ 08:34:31
skrivet av: Anonym

God Jul Naima!

Ja, vi hade en fin julfrukost med alla de traditionella ingredienserna. Ha en riktigt fin jul själv.

2009-12-24 @ 09:24:47
skrivet av: Henrik

dekorerat granen?

2009-12-25 @ 20:07:09

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.