Senior Picnic

Crazy Joe och Brittany
Vårt bord, the front gang crib helt enkelt!
En del av the front gang!
Jag, Brittany, Annie och Katreena!
Brittany, jag, Katreena och Jonathan
Efter torsdagens hela dag med ösregn (som var en lång dag från presentation på Rotarymöte vid 7 på morgonen till musikalrep och sen Senior Awards ceremony - jag fick ett oväntat litet award för "Social Studies"!), var det ren glädje när alla seniors med tillräckligt bra närvaro-record samlades med shades och shorts i solskenet framför skolan. Sen bar det iväg i de riktiga gula bussarna först till frukost (med pancakes och scrambled eggs, allt dränkt i syrup såklart), och sen till en fin liten park vid sjön. Dagen blev sedan rätt toppen, spelade lite fotboll med mexikanarna, och hade världens nybörjartur på klätterväggen som the army recruiters hade tagit dit. Japp, om jag inte nämnt det förut så är det något som är vardagsmat här, vi har army/navy/air force/marines recruiters på skolan hur ofta som helst. Jämför med att det inte finns någon sorts sjuk (eller frisk)-vård alls på skolan. En av mina bästa vänner ska in i armen, hon börjar sina första 9 veckor på boot camp i juli. Och sen är det väl en handfull till av my senior class på knappt 100 elever som tar samma väg. Så långt bort från vår military service som inte ens har någon obligatorisk mönstring längre från juni i år.
Nu är jag helt död efter 12 timmars dress-tech-rehearsal idag, i en gigantisk drottningklänning á la hjärter dam i Alice i Underlandet med mickar som såklart inte vill fungera som de borde. Dags att somna framför "Hairspray"!

comment

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.