one. two. one, two, I love SF!

BRaaaaaooo!!! brabrabrabaoo, brabrabraraoo. (i know kung fu)

De mest underbara människorna. Rotary är det bästa som finns, tack, tack tack för den bästa helgen på länge. Nu är jag avundsjuk på en viss Darling som flytt till Hawaii och lämnat oss andra här i regnet. Så inte så mycket mer att göra än att ta tag i livet igen efter långa sjukdomstiden, försöka komma igång igen, med mina nya bff:s - the ankle braces. Och jag förstår inte, varför, varför, varför, går jag runt med världens julkänslor dagarna i ända??? 


comment
skrivet av: mamma och pappa

kung fu ?

2009-10-17 @ 09:02:59
skrivet av: Naima

haha, bara en låt! själv har jag ju aldrig prövat på kung fu, men man vet aldrig såklart..

2009-10-17 @ 20:51:30
url: http://peacefactory.blogg.se/
skrivet av: kaisa

jag alskar dig!

2009-10-27 @ 16:38:28

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.