mäktigt

 

Jag förstår inte, nu ville den inte låta mig lägga upp fler bilder! Men i alla fall - efter att (omedvetet!!!) ha brutit mot fotoförbudet satte vi (jag, Lingonturken och Tjörnfisa) oss, taggade till tusen, tillrätta inne i salongen tillsammans med alla tjejer med knut, Gryffindor-kappa, kjol, knästrumpor och slips. Sen var det bara att luta sig tillbaka och låta sig bli fullständigt blown away av alla snygga effekter (slemmet!!!), skratta åt varenda replik som allas vår HP-comic relief sa och slutligen snyfta som en dåre i slutet. Har ni inte sett den, se den nu! Har ni det - se den igen! Så fruktansvärt bra!

comment
skrivet av: Matilda i USA

vi? Vilka åker du med?:)

2009-07-16 @ 22:40:57
url: http://fflach.blogg.se/
skrivet av: Matilda i USA

Jahaaa:) Vad härligt. Jag flyger nog med massa andra från arlanda-chicago, sen kanske med någon till L.A sen sista flygningen så blir det nog bara jag, men det är en jätte kort flygning :)

2009-07-16 @ 23:21:11
url: http://fflach.blogg.se/
skrivet av: Louise

sv: har för mig att jag läste någonstans att jag skulle ta med mig mina senaste betyg :P så jag gör det för säkerhetskull.

2009-07-16 @ 23:48:57
url: http://louiselb.blogg.se/
skrivet av: Annahita

Jättefin bild naima :), sådan fotograf, sådan bild <3

2009-07-17 @ 19:28:23
skrivet av: Lisa

Vad är det här, din tönt? ;) Tjörnfisa, det blir ju värre och värre! :D

2009-07-19 @ 02:54:56

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.