Tekniken gör mig galen!

Jag har inte den blekaste vad det är med det nätverket idag, eller vad det nu är som krånglar, men den muppar sig totalt så fort jag försöker ladda upp en bild, så detta får bli ett bildlöst inlägg! Nu, efter ett panik-tandläkarbesök min sista dag i Sverige som började bra och slutade i en fet moralkaka om vad Coca Cola gör med tänderna, är det knappt 6 timmar kvar tills min resa tar sin början. De senaste dagarna har varit helt proppade med avsked, avsked, avsked! REAL PAIN. Det känns djupt, det gör det. Men nu är det snart dags. Äntligen.

Schemat de närmsta dagarna är väl ungefär - Landvetter, Arlanda, en sömnlös natt på hotell med alla andra Rotary-kids, Arlanda igen, byte i Chicago, vidare mot San Francisco med Louise och Charlotta, och sen slutligen det första mötet med Lori, Jim och Jake, min första värdfamilj. Så enligt Rotarys agenda kommer vi då stå på uppradade SF:s flygplats, iförda de prydliga Rotary-kavajerna (plain, inte så som de kommer se ut om ett år) och långbyxor, fräscha, nyfixade och snygga, redo att göra ett gott första intryck - självklart!

Yeah right, efter närmare 19 timmars flygresa kommer vi (eller i alla fall jag) se ut som riktiga nervvrak efter 3 dygn utan sömn och med världens jetlag. Toppen! 


comment

comment here:

jag heter
remember me?

e-mail address (will not be published):

url/blogg address:

commentr:

trackback
Who? I am Naima - someone who loves life, playing the cello, photography, dancing, friends and simply most fun things in this world. After my year as an exchange student in the States I have had my eyes opened for the rest of this globe and all its wonderful people to meet and places to see.


Today is , it's
's day today.